Повідомлення про проведення електронних консультацій з громадськістю щодо проєкту постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження порядку подання звітів через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України”
Відповідно до вимог абзаців першого – четвертого пункту 17 Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 “Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики” (із змінами), Пенсійний фонд України вносить на громадське обговорення проєкт постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження Порядку подання звітів через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України” (далі – Проєкт постанови).
Проєкт постанови розроблено на виконання пункту 19 Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 1998 року № 1740, щодо визначення механізму подання звітів у вигляді електронного документа з використанням кваліфікованого електронного підпису через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Зауваження та пропозиції до Проєкту постанови просимо надсилати протягом п’ятнадцяти днів з дня його оприлюднення за адресою: Пенсійний фонд України, вул. Бастіонна, 9, м.Київ, 01601, а також за адресою електронної пошти: info@pfu.gov.ua.
Контактна особа: заступник директора Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, Валентина Боршовська, тел. 284-23-07.